Liberal Arts
S3, E23: Dre drops Zoey off to college for her two-day orientation, where she hits it off with a fellow freshman after they ditch the campus tour and meet a guy at the Black Student Union booth; and Zoey finds out Dre never turned in her housing application, so she pays a visit to the president and dean to plead for mercy.