Lovin the D
S2, E9: The Chanels are overwhelmed when their TV idol, Dr. Scarlett Lovin, visits the C.U.R.E. Institute. Meanwhile, Hester calls a Green Meanie summit as the killer(s) put their final kill plan into effect.