Main Justice
S3, E3: Leona and Reece look to raise cash in order to salvage ACN and thwart Blair and Randy. Will gets a surprise at the White House Correspondents' Dinner, while Charlie trades visions with ACN suitor Lucas Pruit. Maggie's EPA scoop makes it to News Night. Sloan and Don try to keep their relationship a secret from the new HR veep.