Might Feel Like It's Time for a Change
S8, E21: As Jack Dayton prepares to launch OR 2.0’s IPO, Crockett and Grace search for data that may put a wrench in his plans. Charles helps a schizophrenic patient who’s anxious about his prom. Hannah clashes with Sam Abrams when his wife becomes her patient.