Murphy's Lie
S6, E6: Eric considers the management-company offer while trying to patch things up with Ashley after a Freudian slip. Ari finally gets Mrs. Ari to forgive him at home, but an appearance by Mrs. Klein tests his resolve at work. Drama tries to protect Jamie-Lynn from a disreputable network executive.