My Own American Girl
S3, E1: JD looks to his friends for help treating an unusual patient and Elliot takes drastic measures to change her luck, especially when she runs into her old flame Sean; Scott Foley Guest Stars. -- A run in with her old flame Sean (guest star Scott Foley) and an accident in her new car leads Elliot (Sarah Chalke) to the realization that nothing good has happened to her in the three years that she has been at Sacred Heart, driving her to take drastic measures, including a complete makeover, both inside and out in an attempt to change her luck. Meanwhile, JD (Zach Braff) gets stuck with a patient whose diagnosis he can't quite pin down and when Dr. Cox (John C. McGinley) denies him any assistance, he looks to Carla (Judy Reyes) and Turk (Donald Faison) to help him out. While Dr. Cox is busy not helping J.D., he takes the time to make amends with Dr. Kelso (Ken Jenkins).