No Fear
S1, E1: A new dawn beckons for the seemingly cursed Birmingham City Football Club thanks to a takeover by a wealthy American consortium led by billionaire Tom Wagnerand and NFL icon Tom Brady; a shock managerial change has disastrous consequences.