Novus Ordo Seclorum
S3, E8: In the aftermath of Jenny and Joe’s run-in with Sophie, Abbie is in deep water with Reynolds. Meanwhile, the Witnesses deal with lasting implications of the shard and find themselves in grave danger as they come face-to-face with a greater evil than they could have imagined.