Once Upon a Time in the West
S4, E1: Charles, Oliver and Mabel are whisked to Los Angeles where a legendary film studio intends to adapt their podcast; Hollywood's glitz is overshadowed by a stunning clue about Charles' stunt double and friend, Sazz Pataki.