Young Sheldon One Bad Night and a Chaos of Selfish Desires
S5, E1: In the fifth season premiere episode, Sheldon (IAIN ARMITAGE) and Missy both run away from home, while Mary (ZOE PERRY) gets some upsetting news about George Sr. (LANCE BARBER).