Parting the Red Sea
S1, E1: Scientist Albert Lin hunts for evidence of the Parting of the Red Sea, one of the best-known stories in the Bible, using satellite technology to find out what may have happened when Moses purportedly parted the Red Sea for fleeing Israelites.