Penne Arrabbiata
S1, E2: Morina’s hired to work at Festa. Even with a mountain of new information, she feels she’ll be fine if she starts on the basics. At that moment, she spills a bit of the penne arrabbiatta that chef Kirihide has made, putting her on the spot! Can she overcome this pinch?!