Modern Family Phil's Sexy, Sexy House
S7, E7: Everyone is at Jay & Gloria’s for post-Thanksgiving leftovers brunch and after a conversation about the sexy and sleek house that Phil is helping Mitch and Cam’s friend sell, everyone gets the same bright idea to sneak in there and have a little “fun.” Unbeknownst to one another they all choose the same day to go, and then it quickly escalates into a game of hide and hopefully don’t get found. Meanwhile, back at Jay and Gloria’s, Gloria has successfully stolen copies of everyone’s drivers licenses during the brunch so Jay and her can buy them all a surprise family trip to Miami, but in actuality Jay has a surprise in store for Gloria, only to then get trumped by her surprise.