Plus None
S4, E5: Matt asks someone to be his "plus one" at Wilhelmina's fundraiser; Daniel hires Natalie to be his assistant, making Betty feel obsolete; Amanda keeps a secret from Betty; Daniel discovers that his mother has a history with Cal Hartley.