Pret-A-Poor J
S2, E8: Jenny befriends a model (WILLA HOLLAND - "The O.C."), and is encouraged to explore her wild side. Serena is attracted to an artist, Aaron Rose (JOHN PATRICK AMEDORI - "Vanished").