Harlem Rainbow Sprinkles
S1, E3: The girls try to cheer up Camille after the news of Ian's engagement; Tye has an awkward connection to her Forbes interviewer; Angie hits it off with her Uber driver; Quinn meets a new prospect on a dating app.