Reorientation
S5, E2: Richard manages a number of small conflicts in his efforts to unite his new employees; Dinesh celebrates a new purchase that Gilfoyle looks to spoil; Jian-Yang goes to court; Gavin meets pushback over his signature and what it says about him.