Rival wizard
S1, E3: Gilbert and Sadie are often forced to work with the infuriating Blaine and snooty Cornelius. It can be tough not reacting to Blaine’s jibes, and sometimes Sadie may think she hates him. But deep down Sadie knows there’s never a dull moment with him around.