Raising Hope Sabrina Has Money
S2, E2: When Burt discovers that Sabrina is the daughter of his wealthy new client, he lets the family in on her secret. Embarrassed by her family’s wealth she reluctantly introduces the Chance family to her father, Cap (guest star Stephen Root). Meanwhile Jimmy decides Hope should have rich friends and begs Sabrina to take him to her sister’s party where Sabrina’s insecurities become apparent. Eddie Steeples also guest stars.