Sadie Hawkins
S4, E11: The girls of the glee club organize a Sadie Hawkins dance at McKinley High, in which the girls ask out their dates, leading to interesting couplings among the members of New Directions. Meanwhile, Sam is convinced that the Warblers cheated at Sectionals, and he makes it his mission to find the evidence. Also, Kurt attempts to find his niche at NYADA. Musical performances include “Tell Him”, “I Don’t Know How To Love Him”, “Baby Got Back”, “No Scrubs”, “Locked Out Of Heaven” and “I Only Have Eyes For You”.