S1, E3: Penny and Camilla enjoy a party at M.A.R.S. Penny meets Sebastian: she tries to hide her feelings because she knows that Camilla is in love with him, and he tells her that he didn't go to the appointment. In the meantime Camilla is more and more in love with him. Things take a bad turn at school: Lucy keeps provoking Penny, and Miss Bauer puts her in a difficult position. Anyway Penny, thanks to her friends, decides not to leave.