Sex and Another City
S3, E14: Sunny California shows the flaws beneath its slick veneer: Carrie is humiliated when her 'agent' fling turns out to be a housesitter. Miranda finds L.A. has bestowed some unsavory changes upon an ex, and Samantha's bag is stolen at a raucous Playboy Mansion bash.