Citadel: Diana Split in Two
S1, E1: In a gray and hyper-controlled Milan, Diana and Luca are sent on a mission in Lugano to spy on a secret meeting between Manticore France and Manticore Germany; Edo Zani receives a marriage proposal from the head of Manticore France, Cecile.