Stop Playing Soft
S1, E4: The stakes are high as players and clubs battle to manage the constantly shifting goalposts of 2020; with COVID-19 cases rising in Melbourne, all clubs leave Victoria; to keep the season alive, the AFL announces 33 games will be played in 20 days.