Happiness! Tama chan disappeared
S1, E4: One day, Sumomo suddenly wanted to join the "Fortune Telling Club" that was being run by Koyuki. Koyuki is the only one running the club but it seems she does it because all the members have lots of fun. As a matter of fact, Haruhi and her friends joined as well. Koyuki led the group makin Tama-chan when Anri said something that hurt Tama-chan which cause a huge uproar.