The Adventures in Tom Sawyer
S1, E1: Berry's hobby is trying to catch Phantom Zero, who's believed to be behind the cases of Zero Phenomenon; Berry runs into a kid who seems like a ghost; suspecting she may have finally found the Phantom, Berry begins her chase.