The Beginning of the End
S1, E6: On July 10, 1997, Miguel Ángel Blanco is kidnapped by the ETA, which demands that imprisoned terrorists be transported closer to Basque Country prisons; faced with refusal, Miguel Ángel Blanco is assassinated.