The Blackout Part II: Mock Debate
S1, E9: Will and the 'News Night' staff stage a mock debate for a pair of Republican Party officials. Mac has an epiphany during a power outage; Charlie vets the credibility of an NSA insider; Lisa goes off-script during an on-air interview; Neal goes undercover as an internet troll.