The Choice
S2, E12: Following the dramatic events at the mill, Carrie must decide where her heart really lies: Does she want to be back at the CIA—with a promotion, no doubt--or a very different life? Brody shares a drink with Faber to consider the future of his family, while Saul is tasked with a secret mission. And Quinn makes a decision that may change everything.