The Classified Materials Turbulence
S2, E22: Things begin to look up for Leonard when Penny makes a surprising revelation on her second date with Stuart (guest star Kevin Sussman). Meanwhile, Wolowitz enlists his friends' help when he discovers a critical design flaw in his project for NASA.