The Dwarf in the Dirt
S5, E7: Booth, still suffering some lingering effects from his brain surgery, has to get re-certified for FBI marksmanship, but is not the accurate shot he was before going under the knife. Meanwhile, the team at the Jeffersonian investigates the remains of a little person discovered in a sinkhole. The victim, Bryce DaFonte, also known as “The Iron Leprechaun,” competed in a popular wrestling league, but the popularity of the franchise left him with many enemies, including bitter competitors and scorned lovers, any of whom could have caused his downfall.