The Feminism Part
S2, E7: Trapped by his own success, Vincent envisions an idyllic rural life with Abby; Candy becomes frustrated by her mob backers' misogyny; Joey falls in love; Darlene deals with unexpected news; Lori hits a roadblock in her quest for adult-film stardom.