Last Man Standing The Fight
S2, E17: Mike is surprisingly impressed with Ryan when they take Boyd to a baseball game and have a run-in with a tipsy Bill McKendree (Richard Karn), who's been on a downward spiral ever since Mike failed to give him an Outdoor Man account. Meanwhile, when Mandy gets her laptop and cell phone taken away for failing history, she comes across Mike's old ham radio and starts some unlikely conversations with people from around the world.