The Friend in Need
S8, E16: The Jeffersonian team investigates the remains of a 15-year-old boy. Although his mother and few close friends saw him as intelligent with poor social skills, the team discovers that this seemingly innocent boy was actually involved in illegal activity and had attended a high school party two weeks prior where drugs were present. The investigation takes an ugly turn when an underage girl confesses to being raped and the deceased boy’s reputation is compromised. Meanwhile, with the case’s spotlight on deception, intern Finn Abernathy (guest star Luke Kleintank) contemplates telling Cam (Tamara Taylor) that her daughter Michelle (guest star Tiffany Hines) is in town visiting for the weekend.