The Girl With the Curl
S2, E7: Brennan and Booth investigate the death of Brianna Swanson, a young beauty queen whose decomposed remains are discovered at a Washington, DC water filtration plant. Brianna's father is a suspect initially, but new clues lead Brennan and Booth to Brianna's dance school, where they glean key information. Meanwhile, Hodgins works up the nerve to ask Angela out on a date and, after contemplating the pros and cons of dating a coworker, she agrees to go.