The Graduation Transmission
S8, E22: Wolowitz questions his engineering abilities when he and Sheldon can’t get a drone to fly. Meanwhile, a canceled flight nearly prevents Leonard from giving the commencement address at his former high school. And Raj pits his parents against each other when his father cuts him off financially.