The Locomotion Reverberation
S10, E15: Leonard and Howard try to distract Sheldon with tickets to a historic railway when he slows the progress of their guidance system. Meanwhile, Penny and Amy take Bernadette out for the night, leaving Raj and Stuart to care for baby Halley. Dean Norris returns as Colonel Williams.