The Lord of the Dark Dragons
S1, E1: Hiiro wants to get the Grand Trowa so that he can defeat the evil dragon, Dagon Zot. But first he has to find Nambuuko, the evil arms merchant who has it. And before he can do that, he needs to find a place to eat!