The Matrimonial Momentum
S9, E1: In the ninth season premiere, Penny struggles with Leonard’s confession that he kissed another girl while on the North Sea. After driving to Vegas, Penny must now decide whether she wants to go through with the wedding. Back home, Sheldon doesn’t know how to act after Amy pushes pause on their relationship.