The One with Two Parts, Pt. 2
S1, E17: After weeks of procrastinating, Rachel finally takes down the Christmas light on their balcony, only to fall off the balcony and sprain her ankle. At the hospital, Rachel - who has no insurance - cajoles Monica into trading identities so she can use Monica's coverage. When Ursula breaks Joey's heart Phoebe tries to fix it.