The Opening Night Excitation
S9, E11: After more than five years of dating, Sheldon and Amy spend their first night together; while Leonard, Howard and Raj must decide who will take their extra Star Wars movie ticket. Recurring guest star BOB NEWHART returns as Sheldon's Obi-Wan to advise him on his difficult relationship decisions.