The Heroic Quest of the Valiant Prince Ivandoe The Prince and the Kissy Frog
S1, E3: Ivandoe and Bert come across a tiny miserable prince in the forest. He needs a kiss to transform him back into the beautiful bullfrog he once was. But Ivandoe and Bert are not into kissing. They're into questing. Quest on!