The Princess Dowry
S5, E17: Blair thinks a potential loophole may have been found in her pre-nuptial agreement. Chuck and Georgina (recurring guest star MICHELLE TRACHTENBERG) partner up in a scheme, but it has an unpredictable outcome. Meanwhile, a family crisis brings William van der Woodsen (recurring guest star BILLY BALDWIN) back to the Upper East Side.