The Property Division Collision
S10, E10: A battle ensues when Leonard and Sheldon argue over who will get custody of their shared belongings. Also, Raj and Stuart fight to be the most helpful during Bernadette’s final weeks of pregnancy. CHRISTOPHER LLOYD guest stars as Theodore.