The Sugar Apple Is the Tree of Betrayal
S1, E3: While staying at the Doctor's Inn, Anne and the others meet a guest who calls himself Hugh; he says that he'll pay for their lodging if Anne and Jonas make sugar confections for him; Challe tells Anne about his past for the first time.