The Whole Point of Being Roommates
S6, E8: Dawson must make a tough decision about a father who is addicted to painkillers; Herrmann gets into an altercation with a police officer; Otis and Cruz go on a mission to find out who Brett is dating; Donna's brother unexpectedly comes to town.