The Wild West
S1, E1: Social media phenom and gymnast Olivia Dunne longs to win a championship in her senior year; quarterback Jayden Daniels has his NFL dreams and the hopes of all Louisiana on his shoulders ahead of a showdown with archrival Alabama.