Time to Be a Badass
S1, E3: Ravaged by bugs, Heather must move camp, but with no map the grueling trek puts Andrew's challenge at risk; Bulent works to trap a wild pig, but his approach frustrates his team; Candice tries to turn the pelican carcass into a new food source.