Citadel: Diana Together
S1, E3: Ettore assigns Edo the mission of capturing Weber, who has been spotted near Palermo; Edo agrees, on condition, he can take Diana with him; Diana and Edo's mission leads them through a chase through the ghost town of Gibellina.