Vanilla Ice Cream, Gentlemen Callers, and a Dinette Set
S1, E22: When Meemaw is pursued by two gentlemen callers (guest stars RICHARD KIND and WALLACE SHAWN) Sheldon interferes forcing her to set some ground rules in the season finale.